Kızım 2 ay 27 günlük ama prematüre doğdu düzeltilmiş olarak daha 45 günlük diyebilirim. Günün çoğunu uykuda geçiriyor uyanıklık süreleri genelde yarım saat 45 dk civarı bazen akşamları iki saat kadar uyanık kalıyor onda da kolik atakları tutuyor zaten. Sabah ilk uyandığı zaman daha enerjik oluyor gülüyor vs biraz daha güzel zaman geçiriyoruz bir saat kadar duruyor sonra beraber uyuyoruz. Ondan sonra her uyandığında emiyor altını değiştiriyorum ve geri uykuya geçmek istiyor kucağıma alıp uyutana kadar huzursuz oluyor genelde. Bazen gün içinde daha az uyuduğu zamanlar falanda oluyor ama çoğunlukla böyle parça parça toplamda 18-20 saat civarı uyuyor açıkçası. Tummy time falan yaptırmaya çalışıyorum ama uyumak istediği için enerjisi olmuyor. 3 ay civarı uyku süresi azalıyor diyorlar ama bizim hala azalmadığı için endişelenmeye başladım bunuda mı düzeltilmiş aya göre düşünmeliyim acaba? Önümüzdeki hafta kontrolümüz var doktorumuza soracağım ama öncesinde fikir almak istedim