Merhaba güzel Anneler Uzun zaman oldu kime danışacağımı bilemediğim için belki burada yardımcı olabilecek arkadaşla en olur diye bilgi almak istedim …
Konu şu ; benim eşimin kredi borçu vardı ve uzun süre ödeyemeyince yapılandırma yaptık fakat son kaç aydır iş yerinde bazı sıkıntılardan dolayı ( işyerinin iflas etme gibi durumu söz konusu ) maaşları tam yatırmıyor hatta coğu zaman geçiktiriyor ve yatırdıklarıda hep eksik , eşimde bundan dolayı 2-3 aydır kredileri ödeyemedi şuan bankadan mesaj geldi ve avukata verildiği yazıyor? Ne olacak yni eşimi cezaevine felan atarlarmı? Sonuçta onluk bir durum değil ama banka tabi ki alacağını almak ister haklı olarak. İşyeri cıkış vermiyor mahkemelik olduğu için şuan Devlet gözetiminde cıkış vermedikleri için eşim de başka yere gidemiyor calışmaya 7 yıllık işçi bu calışdığı yerde kesin bilgisi olan yazarsa