sinemmom10 Doz K vitaminini zaten vurdurmuştuk geçen gün yine kanama var diye K vitamini da vuedurduk ama yine kanama hafif var ne yapmalıyım
simseklivekalpli sinemmom10 doktor devam edebilir diye birşey dedi mi? Yakıyorlar belki yakarlar böyle bir durumda.
Karanirem sinemmom10 yaktırmanız lazım ben 5 kez yaktırdım kurumasaydı cerrahi işlemle acıp bakıcaklarsı son seviye ama yaktırdığınız an kurur mutlaka gümüş nitrat çubuk değdiriyor sadece üstüne bu kadar
sinemmom10 simseklivekalpli hayır öyle bir şey demedi ama kötü koku felan da yok sarı akıntı da değil yarın doktora götüreceğim ama içim içimi yiyor kötü bir şey mi diye ilk çocuk bir de
Gulcan1402 sinemmom10 bizimde aynı şekilde kanamamız bi kaç gün sürdü yaktırdık 2 kere daha sonra durdu ama su değdirmemeye çalışın doktora gidene kadar