Kızlar çok acil yardımınıza ihtiyacım var oğluma ilk doğduğunda park yatak aldık ama bunun yanı sıra trendyoldan ucuz bi sallanan sepet beşik almıştık. Benim oğlan hunharca sallanmaya alışmış olsa gerek park yatağın sallanışı onu asla tatmin etmedi onda yatmak istemedi hiç. İlla sepet beşiğinde hızlıca sallanacak öyle uyuyacak yoksa inadını ediyor uyumuyor.Dün 1 yaşına girdi sepet beşik de 80 cm benim oğlanın boyu da 80’i geçti artık sığmıyor. Kenardaki süngerleri eliyle kopardı, ayak kısmını ayaklarıyla deldi ayaklarını dışarı çıkardı 😂 Ama inadını etti sığmıyo yine de bundan vazgeçmiyor. Komple çürüttü beşiği 😂Bana nolur 80 cm den uzun sallanan beşik önerin ya da ne olursa fark etmez bunun hunharca sallanabileceği boyunun sığacağı bir beşik. Trendyol olur farklı bir yer olur. 🙏🏻