iyikianneyim08 Merhabalar 2022 yılında safram alinmisti apar topar acil olarak hamilelikten kaynakli maalesef oldu Bir iş yaptığımda cok cabuk yoruluyorum eskiden boyle degildim benim gibi olan varmi acaba Yumurta asla yiyemiyorum birde🫤
Gzdzeynep iyikianneyim08 ben daha yeni ameliyat oldum mart ayında ama hayat kalitem arttı çok arada klima karşısında çok kalırsam ameliyat yerim ağrıyor o da yeni olduğu için normal diye düşünüyorum. Herşeyi yiyorum yumurta da bir sıkıntı yaratmıyor.
iyikianneyim08 Gzdzeynep yumurta yersem özür dilerim su gibiyim😔 benim daha kotu düştü şeker çıktı arkasindan 1 sene sonra dusuyor sekerim 😔
Gzdzeynep iyikianneyim08 şeker hastalığınızın safra kesesi ameliyatından kaynaklı olduğunu sanmıyorum. Annem 25 sene önce oldu ameliyat ama herhangi bir sıkıntısı yok
Sogukbaklava iyikianneyim08 Güzel düşünün. Psikolojik de olabilir. Ameliyat oldunuz geçti olan ağrıları sıkıntıları ameliyata bağlamayın. İnşallah iyi hissedersiniz kendinizi
iyikianneyim08 Gzdzeynep hamileligim de cok kortizon ilaclar igneler vs aldim doktorum saframi hep kontrol ederdi tahmin ediyordu ama safram alindiktan sonra oldu hipoglisemi var bende ilac kullaniyorum