Kızlar başlıktan da anlaşıldığı gibi bebeğimin büyük bıngıldağı neredeyse tamamen kapanmış bugün aşı yapılırken hemşire de fark etti ben de birkaç gün önce fark etmiştim önümüzdeki hafta ikinci ay kontrolü var onu bekliyordum ama bugün de biraz araştırdım sonuçlar canımı sıktı böyle bir şey yaşayan oldu mu daha önce doğumda da evre 1 hie geçirmişti zannediyorum onunla bağlantılı