Kızım 11 aylık 1 aya yakın diş süreci var alttan iki tane çıktı bu süreçte ek gıdayı reddetti sonra yemesi düzeldi gibi tekrar başa sarıyoruz her şeyi ittiriyor zayıflayacak iyice diye korkuyorum ne yapabilirim nasıl yedirebilirim fikri olan var mı acaba