Arkadaşlar 6 ayda dr tadıma başla dedi 5.5 ayllıken alt dişler patladı biberon vs bıraktı tek anne sütüyle besleniyordu. Ek gıda tadıma başla diyince yumurtadan başladım o zaman bi iki tadına baktı en azından alerjisi olmadığını anladım sonrasında yoğurt vs gectim ama yok yüzünü ekşitti öğürdü sade sevmedi yumurtayla da sevmedi 8. Ay olduk sadece 1. Uykudan sonra yoğurtlu arpa şehriyeli çorba veya salcalı tel şehriyeli çorba öyle ona özel sebzeli falan yapınca asla yemiyor kabak tadırayım dedim pes ettim kendimize yaptığım çorbadan ayırıp yediriyorum napıcam bilmiyorum instagramda görüp keçiboynuzu pekmezi ve ruşeymli irmik heves edip aldım çünkü pirinç unuda yemiyor lapa olduğu için meyve rendelesemde yemiyor ama irmiği de yemeği içine keçiboynuzu pekmezide koymuştum anlayamıyorum artık kahvaltı öğünü yok bi çorba tarzı yiyor ağzını katı şeylere açmıyor dudağını değdirip nımnım yapıp tadına bakıyor sonrada kilit yediremiyorum tavsiyesi olan bu durumu yaşayan önerilerini söyleyebilir mi nasıl ilerlemem lazım int videolar bakıyorum okadar cok kafam karıştı ki artık bide görüp alıyorum ziyan oluyor yemiyor üzülüyorum