frdvssn ben de aynı durumdayım tecrübeliyim olmaz sanıyordum ama büyük olana ilgi gösterememek küçük olana da sadece meme vermekle geçiyor sanki. Büyüğü yaz okuluna verdim hiç değilse orda iyi vakit geçiriyor diye kendimi avutuyorım ama yine de çok zorlanıyorım, annem yanımda olmasına rağmen. Bugün ilk kez dışarı çıktım arkadaşımla kahve içtim öyle iyi geldi ki ama eve dönüş yolunda yine içime bişey oturdu bu saat oldu bebe uyumuyor gaz seansı başladı ve ben yine çaresiz hissediyorum geçeceğini bildiğim halde böyleyim