BabyMom35 Kızım dün bexero aşısının ikinci dozunu oldu. Bugün aşı yeri ve etrafında şişlik var. Bu normal mi? İnmesi için ne yapmam gerekiyor?
Icot BabyMom35 merhaba , kızımda da oldu 14 şubatta vurulmuştu. Gün geçtikçe biraz azaldı fakat hala duruyor. Hemşireye sordum olabilir ovma ama soğuk kompres ya da kolonyalı pamuk tut dedi.
melis_duru BabyMom35 normal, bizim de şişlik olmuştu, doktor geçmesi 1 ayı bile bulabilir ve arada kolonyayla ovun demişti
melis_duru BabyMom35 20 güne falan geçti. Ovmayı ihmal etmeyin, her kucağıma aldığımda o an etrafımda kolonya olmasa bile elim direk ovmaya gidiyordu, o sayede erken geçti
Btstml BabyMom35 doktorum bana olabilir eğer olursa alkollu pamukla sil demişti. Bizim şişmedi ama olabiliyormuş