Bebeğimin yüzünde 22 günlük bu tarz şeyler çıktı üzülüyorum doktorumuza sorduk yenidoğan döneminde olabilir normal, yıkayın, mustela atopik ciltleri için olan losyon kullanın dedi kullanmaya başladım ama diğer tarafa da geçti yaşayan var mı acaba? Önerileriniz nedir?
