defneduruu Anneler bugün taktırdım adet kanamam leke şeklinde geliyordu bitti gbi birşeydi yarın adetimn son günü normalde spiralden dolayı kanamam da başladı kanaman olabilir demişlrdi bu kanama da adet kanaması mı sayılıyor
Kayra_68_aksaray defneduruu o kanama 1 gün sürüyor zaten ama adet olarak geliyormuş bilmem adetli iken spıral taktirimadan önce kan tahlili yapıyorlarmi beta ya bakmak için
annayimbenanna Ben de yarın taktıracağım . İşlem nekadar sürer ve ağrı yapıyor mu? Ben acıya hiç dayanamayan biriyim 😕
nevadaneevaaa annayimbenanna canım ben sezeryan doğum yaptım 40 ım çıktığı gibi taktırdım ama çok canım yandı inan acı eşiğim de yüksektir canımı bilmem normalde ama çok ağrıdı doktor normal doğum yapmadığım için rahim ağzın dar ondan çok acımıştır dedi 2. Çocuğu düşünürsem nasıl çıkarıcam inan şimdiden kara kara düşünüyorum korkunctu
annayimbenanna nevadaneevaaa ben bugün gittim ve anestezi altında yapacağımı karar verdim. Yani doktora sordum işlem ilgili ve acı dayanamadığıma söyledim o da ozaman anestezi altında yaparız dedi. Yarın yakarız inşallah 😅