Özel bir klinikte yaptırdım sünnet olurken yanına ben de girdim tabii dayanamazsanız girmeyin ben girdim ellerinden tuttum ilk başlarda biraz tabii ki korktuğu için ağladı ama sonrasında uyuştu aci hissetmedi sonrasında eve gelince şurup verdik kremlerini sürüp pansumanını yaptık çok güzel ve çok rahat geçti ben erken yapılması taraftarıyım