Kızlar benim bebeğim 36+5 de dünyaya geldi 2-3 hafta erken doğdu işte her neyse. Şimdi sorum şu
Tam ayinda mi gideceğiz yoksa erken doğudu için 1 ay önceden mi sayılacak. Şuan 4 ay 4günlük gelişimi falan güzel ayına göre herşeyi yapıyor 😅 ay bilmiyorum anlatabildim mi ama Doktorumuz birşey demedi prematüre falan demedi