Melek gibi oğlumun içinden canavar çıktı resmen yaa.. Ne ararsanız var yemek yemek istememe, her şeye ağlama, cimcikleme, uykudan ağlayarak uyanma… Ne yapacağımı şaşırıyotum valla artık kendisine de üzülüyorum boş yere aglıyor ekrandan hep uzak tutmaya çalıştım sıfır ekran değiliz aralarda acıyorum düşünüyorum acaba o mu yapıyor diye kimseyi de kıyaslamıyorum ama saatlerce izleyen çocuklar var onlarda mı böyle oluyor diye.. Ama yani canı sağ olsun da çok zorlanıyorum biri çıkıp bu bir süreç geçicek desin nolur…