Hanımlar merhaba bir yaşındaki bebegimle parka gitmeyi çok seviyorum yaşadığım yerde tanıdığım kimse yok çıkınca bana iyi geliyor hava alıyorum ama bebeğimi salıncağa yada yürümesi için yere koyduğum anda çok korkuyor ağlıyor kucağına al diye kollarını kaldiriyor bu sefer kucagimdan inmiyor diye çıkasımda gelmiyor bu geçici bir süreç mi ne zaman oynamaya başlar