İlk çocuğumu 3 yaşına kadar emzirdim çokta severek isteyerek emzirdim bebeğim oldu bir haftalık ve emmiyor mamaya başladık sütüm de azaldı yok denecek kadar ve bebeğimi emzirememiş olmama çok üzülüyorum benim emzirmeye farklı bir bakış açım var farklı bir bağ olduğuna inanıyorum ama galiba mamayla büyüteceğim 😔