Sabah kahvaltısını yapmıyor diger öğünlerini yemiyor sadece meyve yiyor yogurt yiyor baska hiç bir şey yemşyor ekranla falan kanacak bi cocukd a degil zaten izletmiyorum ama yok olmuyor onune 3 ceşit yemek koyuyorum birinden yese ua yok yemşyor 14 aylık anne sütü almıyor mama yemşyor doktor argivit şurup dedi eczacı da bebek cok küçük olmaz dedi zaten içimden gelmedi hiç onu almakda bi akık verin bi tek bu cocuk mu böyle en sevdigi seyleri dahi yemiyor ve bir bucuk haftaya yaklastı bu halleri diş desek yok dişleri de görünmüyor