Bu 4. Seans ilk 3 Seans 15 günde bir verdi yüzüme gidiyorum sadece dörtten sonrask ayda bir 6 seans aliyorum işleme giriyorum 10 gün sonra dökülmeler oluyor keseliyorum ama bu süreçte çıkıyor dokunmuyorum 10 gün sonra kese yapıyorum 15 gün rahatım ama tekrar çıkıyor azalma oldu mu çok az azalma oldu diyebilirim tüyler güzel dökülüyor ama tekrar geri çıkıyor normal de böyle mi olmask gerekiyor ilk defa buna gidiyorum bir de karınca yumurtasi yağı duydum lazerden sonra uygulama yapin diyorlar faydası var mıdır