Kuzumveben Egeefe5535 hergun aksatmadan duzenli alirsan saatinde hicbir sorun olmaz canim merak etme bende 3.kutumdayim
Abrakadabra 7 yıl kullandım hamile kalmadım düzenli ve saatinde iç . Eğer bir gün unutursan ertesi gün 2 tane iç saatini geçirme canım.