Elifinannesii_ Kızlar oğlum bugün sünnet oldu ağrısı çok fazla . Devlet hastanesinde sünnet oldu . Doktoru ilaç krem vs hiçbir şey vermedi . Ağrısı çok fazla oluyor şuan 3 ay 20 günlük calpol filan verebilir miyim?
karpuz_ Elifinannesii_ calpol verebilirsiniz bardak kesip koyun oraya bez yapışmasın üstüne. Bugün biraz zor geçer yarın rahatlar
berivan2709 Elifinannesii_ biz bir ay önce sünnet yaptırdık günde 3 defa Calpol verdim ve bize krem yazdı doktor THIOCİLLİNE iyi geldi çok şükür kaç aylık bebeğiniz
kupakizi_ Elifinannesii_ oğlum sünnet olduğunda doktor diğer gün öğlene kadar ağrısı oldukça verebilirsin calpol demişti ve krem de vermişti
balcocuk1 Elifinannesii_ merhaba biz sünnet olduğu gün fitil yapmıştık yarısını bi verdik geldiğimizde eve yarısınıda 4-5 saat sonra vermiştik. Gazlı beze bolca saf vazelin döküp pipisinin üstüne bırakıyorduk bezini öyle kapatıyorduk. Ayrıca 5-6 damla kantaron yagı damlatıyordun günde 3-4 kez. Baska bir şey kullanmadık böyle 1 haftada iyileşti. Ve sık sık banyo yaptırdık
Elifinannesii_ berivan2709 oğlum 3 ay 20 günlük öğlen çok ağladı da şuan calpol sayesinde çok iyi durumda . Tüm ağrısı geçti başka da krem vs kullanmadım 1 numara büyük bez var sadece keyfi neşesi yerinde çok şükür. Doktor hiçbir şey kullan vs demedi
Elifinannesii_ kupakizi_ bize doktor hiçbir şey söylemedi hatta calpolu da buradaki arkadaşlar sayesinde kullandım iyi geldi çocuğuma şükür ağlamıyor artık 🥹
Elifinannesii_ balcocuk1 bana hiçbir şey kullanma dedi ilaç bile içir vs demedi çok ağrısı vardı calpol içirdim şuan keyfi yerinde . Bardak filan da koyma 1 numara büyük bez alın yeterli dendi .
012530 Calpol verebilirsin birde bezine ve pipisine biraz vazelin sürebilirsin bez yapışmaması için doktor bize böyle söylemişt
tugce0204 Elifinannesii_ bol miktarda vazelin uygula bezine, ve bize iki tansi krem 1 de kantaron olcak şekilde karışınlı krem sürmemi söylemişti doktorumuz, ilk gün ağrısının çok olması normal ama ertesi güne geçiyor
Elifinannesii_ bseceylan Biz devlet hastanesinde yaptırdık ondan mı acaba doktor bize hiçbir şey vermedi de söylemedi de. Hersey güzel geçti sadece banyo yaptırma dediler kontrol de yokmuş . Buradaki arkadaşlar calpol ver diyince verdim onun sayesinde rahat etti çocuk
balcocuk1 Elifinannesii_ bize de bardağa gerek yok dedi. Ben bir numara büyük bez takmıstım hemde beze değmesin diye vazelinli gazlı bez koymuştum pipisinin üstüne
maviummu19 Elifinannesii_ bende yapışmasın diye bezin ön kısmına vazelin sürüyordum kolay toparlamıştı 4. Gün tamamen iyileşmişti küçükken daha hızlı toparlıyor gerçekten
Elifinannesii_ tugce0204 bizim doktor valla hiçbir şey söylemedi sadece 1 numara büyük bez bağla dediler bide banyo yaptırma dediler . Onun harici kendim ağrı kesici verdi o rahatlattı şuan çok çok iyi ağlaması bitti
bseceylan Elifinannesii_ olabilir bacım bilmiyorum aslında fitil çok geçmişte de yaygın görülen tavsiye edilen ilaçtı Biz özel hastanede yaptırmıştık lazerle oldu dikiş atıldı kendiliğinden eriyen dikişler Oğlum 47 günlüktü o yüzden rahat geçti fitili kullanmıştım hem uyku yaptı hem ateşi çıkmadı çok rahat geçmişti Birde kantoron yağı önerdi bende vardım sürekli sürdüm Kırmızı olanı daha iyi doğal olanı aktarlarda sarılır çabuk iyileşmesi için Ama ateşi çok çıkıyorsa bir sağlık ocağına götürüp tavsiye isteye bilirsiniz
tugce0204 Elifinannesii_ ağlamaso geçtiyse sorun yok, biz dikişler düşene kadar hep krem uygulaması yaptık, şuanda tahriş olmaması için vazelin sürüyorum sürekli, ama her bebek kendine özel ve doktorda farklı :)