Elifinannesii_ Kızlar oğlum bugün sünnet oldu ağrısı çok fazla . Devlet hastanesinde sünnet oldu . Doktoru ilaç krem vs hiçbir şey vermedi . Ağrısı çok fazla oluyor şuan 3 ay 20 günlük calpol filan verebilir miyim?