Merhaba anneler , kızım 4 buçuk aylık.2 gündür çişli bez sayısında azalma var.pazartesi günğ doktora kontrolü vardı kilo alımı gayet güzel sütün yetiyor dedi.ama bez sayımız azaldı.günde 5-6 tane çıkıyordu dün ve bugün daha az.hele bugün 3 kere büyük çiş yapmasına rağmen küçük çişi toplasan 2 bezlik anca vardı.gerçi henüz saat öğlen 2 ama olsun farkediyorum ben .havalar aşırı sıcak ve çok teliyor farkındayım.sıvı kaybı mı oluyor çok üzülüyorum.😔su ver dedi bugün sağlıkocağındaki hemşire