Emineikra yeni doğanlarda yüksek çıkabiliyormuş nedensiz. bizim ilk topuk kanında normal çıktı. koldan aldıklarında yüksek sınıra yakındı. ikinci koldan aldıklarında baya yükselmişti. 1 hafta sonra tekrar baktırdık o zaman düzelmişti. yani toplam 4 kez kan aldılar ilk 15 gün içinde. takip etmek gerekiyor, düzelmeseydi ilaca başlayacaktık. bende tiroid falan da yoktu öyle nedensiz bir şekilde yükseldi ve indi. sizin de geçebilir dert etmeyin; geçmezse de ilaçla düzeliyormuş.