theanne24 evet devlet kadrolarında sürekli alım yapan belirli meslekler var onlar harici zorlamak gerekiyor. Burada kendinizi en iyi siz tanırsınız, yapabilme potansiyelinizden bahsediyorum. Onun dışında turizm sektöründe sezonu en uzun olan şehirdesiniz. Oteller yan yana. Antalya’ya üç kez geldim. Otel sektörünü düşünebilirsiniz. Market mağaza evet bir sektör ama üniversite mezunu olarak buraları hiç düşünmeyin, eşinize hak veriyorum. Daha önce çalışma deneyiminiz yoksa kimse sizi gel en başa geç diye işe almıyor. Sıfırdan başlayıp tırmanmakta imkansız değil. Özel sektör devlet kadar rahat değil tabi ki, sizi bir yere taşıyacak olan tek kişi siz oluyorsunuz. Ama otelde vs yapamam, hırslı biri değilim nasıl yükseleceğim, bebeğimde var derseniz yinede market mağaza yerine çağrı merkezlerine başvurun. Pandemiden sonra bir çok bilişim firması uzaktan ya da hibrit çalışmaya başladı. Evden çalışırsınız, bankaların, beyaz eşya markalarının, gsm operatörlerinin, hukuk firmalarının çağrı merkezleri var. Buralarda da çok iyi kazançlar oluyor. Kariyerde cv’niz yoksa oluşturun. LinkedLn’den profil açın aktif olun. Kimse kimseyi elinden tutup yerine oturtmuyor, keşke sistem bu olsa ama maalesef biz çok gerideyiz. Caretta carettalar gibi anlayacağınız 🌸