Kızlar oğlum 20 aylık 1 ay öncesine kadar uykusu gelince beşiğine kendi girer uyurdu uyku saatleri de güzeldi ama 1 aydır beşiğinde uyumak istemiyor sallıyorum beşiğine koyuyorum uyandığında çığlık çığlığa ağlıyor geceleri kalkıyor ağlıyor yanımıza aldığımız zaman susuyor yaşayan var mı aranızda neler yaptınız çok yoruldum bu durumdan 🥺🥺