Merhaba ben bu ay çok zorlanıyorum bebegime uyumuyor dört beş oluyor saat uyumuyor akşam 10-11 gibi gece uykusuna gecirmeye çalışıyorum bir saat çivarı uyuyup ağlayarak uyanıyor . Bunu oncesi kebdimce uyku rütünleri vardı ama artık hiçbirine uyamıyoruz. Bu şekilde olankar neler yapıyırsunjz