endoplazmikretikulumiste O1Anne çok hoş görünüyor yalnız makinayı da griye kaplayın tam takım olsun renkler
O1Anne endoplazmikretikulumiste şu an değilde ilerde ankastre bulaşık makinesi alıp kapak rengi takıcam inşallah teşekkür ederim 🤩
humakusuu O1Anne çoook beğendim güle güle kullanın güzel yemekler yapıp yiyin hayalleri olanın başına inşallah
hafizevr O1Anne mutfak çok güzel olmuş güle güle oturun💖 sadece halı çok karışık o bir tek olmamış o emeğinize değer şöyle güzel ferah desensiz halı alsan mutfağın daha güzel ortaya çıkar💖
[silindi] O1Anne çok şık olmuş güle güle otur 🫶🏻 ama halı gözümü yordu daha düz ferah bi şey direkt mutfağı net şık yapacak
O1Anne cinarinannesiiii ahaha evet çoğu kişi beğenmediğini söylemiş bende katılıyorum halı değiştirilicek 🤣
_YanakReisinAnnesii O1Anne çok güzel olmuş,dolap renklerinize de bayıldım ☺️Güzel günler de kullanın 🌸