Kızlarrr size başıma gelen güzel bir olayı anlatıcam. Şimdi ben burda okuyodum uyku eğitimi vs ve asla aklımda öyle bir şey yoktu. Ve 4. Ayına kadar hep emerek uyudu sonra 6. Ayına kadar da babam ayakta sallamaya alıştırdı sağolsun öyle sallanacak uyudu 2 ay. Şimdi 6 aylık şu 3 gündür kendi kendine uyuyor maşallah diyim nazarım değmesin 😂 nasıl olduğuna gelirsek eğer, dedim sallayarak uyutuyum baktım yastığa koyup sakladığım zaman kalkmaya çalışıyor yanş sallanmak istemiyor. Bende dddim ki peki o halde sen ne zaman uyumak istersen o zaman uyu bıraktım kendi haline mırıldandı mızırdandı emdi tekrar aynı sonra baktım gözler gidiyor bıraktım yatağa açtı tabi gözünü yattım yanına kapattım gözlerimi hiç tepki vermedim kendi kendine mırıldanarak uyudu. Gündüz uykusunda da öyle. Artık iyce uykusu gelmeden uyutmuyorum Sonrada yatağa götürüp yanına yatıp uyuma numarası yapıyorum 😅 sağına soluna dönerek yüzümle oynayarak uyuyor 😂 kendi kendine eğitim vermiş gibi bir şey oldu ama başardım artık kendisi istemeden uyutmuyorum ve hiç bir şekilde sallamıyorum sizde deneyin derim