seda2521 Merhabalar kızlar geçen ay 16 Haziran’da adet oldum benden bir gün sonra kız kardeşim oldu bu ayda o benden erken oldu benim adet tarihime daha var gözüküyor ama bir yanlışlık mı var stres yaptım durduk yere şu olayi biz çözmeme yardim edin 🥺
Dmt-01 seda2521 kız kardeşiniz erken olmuş sizin daha gününüz var.stres olmayın.ben 28-29 günde filan olurum mesela.Kaç güne bir oluyorsunuz onu takip edin.
ecempeker Valla ben mesela geçen ay 2 sinde oldum bu ayda 7 sinde oldum gecikti hep önceki ay ne zaman olmuşum diye bakarım o gübü beklerim sizde öyle yapın bekleyin olmazsanız test yapın doktora gidin derim