perihana molfix te çok iyi değil. Goon premium soft türkiyeden çekinmese gözünüz kapalı deneyin derdim. Belki molfix in premiumu vardı onu bir deneyin. Ama hormanie yi kesin deneyin. Ben çok fazla pişik olduğu zaman onu takıyordum. 1 2 takmaya düzelince molfix veya goon takıyordum. Baya gidiyor öyle ama işte pakette çok az ve normal bez parasıyla aynı.