minik136_ 2 haftadır göğüs ucu yarası ile uğraşıyorum bende, tepinerek ağlayarak emzirdim sonrasında emzirmeyi bıraktım hatta kan ve iltihap gelmeye başladığı için. Garmastan, lansinoh,gümüş kapak,göğüs kalkanı,e vitamini, zeytinyağı her şeyi kullandım fayda etmedi. Genel cerraha gittim doktor lansinohu emzirme öncesi yağlandırmak kayganlaştırmak için kullanmam gerektiğini söyledi. Hatta arabalara motor yağını motorun dişleri aşınmasın diye koyarız aynı mantık dedi göğüs kuruyken emzirirsen çatlar yara olur öncesinde lansinohu ince bi şekilde yedirerek sür sonra emzir dedi cidden emzirmeye çok katkısı oldu. Mevcut yara içinde bepanthenplus yazdı hücre yenileme özelliği varmış o kuruttu bu sürede de sağım yaptım çünkü emdikçe yine yara oluyordu. Bir de evde sütyen vs giymiyorum