Hiç yoktu böyle huyu son 2-3 aydır oluştu. Bana, babasına ve yaşıtı arkadaşlarına. Kendinden büyük çocuklara yapmıyor. Her vurduğunda güzelce konuşuyorum ama nafile ben daha konuşurken vurmaya devam ediyor. İlgi çeksin diye yapıyor diyeceğim ama sanmıyorum. Sürekli oyun oynuyorum. Oynarken hiçbir sebep yokken vurmaya başlıyor. Ne yapmam gerekir? Bu huydan nasıl vazgeçecek, ne zaman vazgeçecek? Beni geçtim de arkadaşlarına vurması beni çok huzursuz ediyor.