minnakanne5 Bizimde tuvalet eğitiminde 2. günümüz. Kızım ben abla oldum artık tuvalete yapmak istiyorum dediği için ve tüm ön hazırlar mevcut olduğu için başladık. Bu kadar zor olabileceğini tahmin etmiyordum. Bizde de şöyle bir sorun var; idrarını tutuyor saatlerce, dışkısını lazımlığa yapıyor. Yapınca seviniyor. Birlikte klozete döküp, kanalizasyona arkadaşlarının yanına gönderiyoruz kakaları. Okuduğumuz kitaplarda hep kaka üzerineydi, sanırım çoğu çocuk onda daha çok zorlanıyor diye. Artık kitap okurken çiş kavramını da katmaya başladım. Kakaloji ve Elif’ in Tuvalet Eğitimi kitaplarını öneririm, çok iyi rol-model oluyor. Banada çiş konusunda tavsiye verebilecek olan varsa sevinirim. Hepimize kolaylıklar diliyorum🌻