adaatuna mmisa ilk doğduğunda aynı babasıydı bambaşka biriydi şuan 20 aylık bambaşka biri bence gittikçe hep değişiyor
Dmt-01 mmisa sürekli değişiyor bence.ilk doğduğu zamanlar babasının kopyasıydı.Büyüdükçe bana benzemeye başladı.Biara görenler senin kopyan diyordu.Ama şuanda yine babasına dönmeye başladı 5.5 yaşında
beybitolat mmisa ilk doğduğunda tıpatıp babasıydı şimdi 6 aylık her gören kendini doğurmuşsun diyo jahdhshhshs çokta hoşuma gidiyo tabi bu