balbebekannesi913_
Annelik gerçekten kalbi her saniye çocuklarının üzerinde tutan bir şey. Ölüm korkusu da aslında sevgimizin büyüklüğünden geliyor. Kimse senin gibi bakamaz biliyorum, çünkü sen onların annesisin. Ama unutma, sen şu anda varsın, yaşıyorsun, onların yanındasın. Korkuların çok normal ama onları büyütüp seni üzmesine izin verme. Bil ki bu korkuların bir kısmı vesvesedir. Şeytan, insanı en çok sevdikleriyle sınar. Özellikle annelerin yüreğine, ‘ya ölürsen? ya çocukların sensiz kalırsa?’ gibi fısıltılar vererek kalbi karıştırmak ister. Çünkü şeytan, üzüntüyle, kuruntuyla, vesveseyle insanı Allah’a olan teslimiyetinden uzaklaştırmak ister. Rabbim seni evlatlarına uzun ömürlü kılsın inşallah.💗”