sadecoffeee annekko bizim bu senede olmadı seneye yine başvururuz sonra 3 hayırla uğurlarlar diye düşünüyorum 😂
cancanom kosemm olumlu çıktıktan sonra merkeze mi gitmemiz gerekiyor evraklar için yoksa bizi arayacaklar mı ve ne zaman başlayacak bir bilginiz var mı
uraszehra Benim de olumlu yazıyor daha önce görüştüğümde olumlu olan aranıyor denmişti 1 hafta bekleyelim bence hafta içi dönüş yaparlar diye düşünüyorum
Elfkck Benimkide olumsuz sabahtan beri liyakat sorunu olan memleketimin bütün partilerine etmediğim hakaret küfür kalmadı 😂
Canparcam_ annekko Teşekkür ederim. Telefondan giriş yapamadım Laptop’tan giriş yaptım başvurumuz olumlu sonuçlanmış 🥰
Mariposa annekko bi arkadasimin 3 katli isyerleri var kira aliyorlar ona cikiyor iki senedir, bana cikmiyor.
sadecoffeee Mariposa yani sanmıyorum gelir yüksek bakacak olsalar bunlara bakarlar ama bununlara seçmiyorlar neyle seçildiğini bende merak ediyorum