Benim oğlum 4 aylıkken altta iki tane şişti 6 gün önce 5 aylık oldu o gün patlattı daha öncesinde bisey yoktu ama patlatirken iki gün ateşi çıktı halsizlik huzursuzluk vardı eğer şişlik yoksa atak dönemi olabilir her çocuk bir degil bazı bebekler şiştikten sonra geç patlatıyorlarmış bende öyle biliyorum