Prensesannesi32 30-01-m doktor onermezken sen burda evet ben kullanıyorum diyenlere nasıl guveneceksin emzirirken kullanılmaz diye biliyorum korunmak için başka yöntem dene bence
esraa_20 30-01-m 2. Ayda başladım 5 aydır kullanıyorum doktorumun önerisiyle içinize sinmiyorsa başka doğum kontrol yöntemi bulabilirsiniz
organikirmik 30-01-m emzirirken kullanılan doğum kontrol hapları var yalnızca progestojen içeren ama az da olsa süte geçiyormuş belki doktorunuz o yüzden önermiyordur.
simseklivekalpli 30-01-m cerazatte tek hormon olduğu için kullanılıyor emzirirken. Ama koruyuculuğu daha düşük dk atlamamaniz lazım.