Kızımın alerjisinden dolayı kızamık aşısını hastanede yaptırdık 24 saat oldu e nabız da görünmüyor. Sağlık ocağında yapılan aşılar hemen sisteme düşüyordu ama bu düşmedi henüz bir sorun mu var acaba. Bir belge de almadım hastaneden vs farklı şehire gidiyoruz kolay ulaşabileceğim yerde de değiller sisteme ne zaman düşer acaba ya da böyle sorun yaşayan oldu mu