ZeydsMom ne zaman düzelecek ama pazartesiyi saymazsam 6 gün oldu, ki çocuk ek gıda da alıyor yani sadece anne sütü olsa 10 güne kadar beklerim ama. Yenidoğanken ben de yaptım valla doktor alışmaz dedi, çünkü kaka yapamamalarının çoğu zaman sebebi karın kaslarıyla popo kaslarını aynı anda çalıştıramıyor olmaları. Karnını kasarken poposunda kasıyor yani. Bilemiyorum bu alışmak ve tembelleştirmek belki her seferinde her gün her kakası içindir yapmayınca başka çare kalmıyor