Olumlu olan var mı ?
Findiks ben başvurmuştum ama olumsuz malesef çok üzüldüm
Ronron bende çok üzüldüm iki senedir başvuru yapıyorum, olumsuz.
Findiks benim ilk senem ama çok ihycım vardı bebeğim çok durgun iyi gelir diyordum