arkadaslar bebegim 3 ay 12 günlük o yüzden pek düsünmemistim disi ama gördüm daha erken cikartanlar bile varmis yani bide normalde huysuz bir bebek degildir masallahi vardi gece deliksiz uyuyordu son 1 haftadir 2 saate bir kalkiyor gündüz uyumuyor her seye agliyor ve eli sürekli agzinda ve salya cok ve emzigi alirken falan agzina bastiriyor böyle degisik bir sey yapiyor sürekli
