Merveeofs ben gömlek fln alıyorum genelde. Bir senede doğumgününden bağımsız eşime dedimki bak telefonu çok eskidi, telefon alalım. Ama kaçkere söyledim bilmiyorum, tek başıma da hadi ben aldım yapmak istemedim. Sonra anneler günü mü doğum günü mü hatırlamıyorum görümcem telefon alıyormuş annesine. Eşim de ona ortak oldu. Ama sanki ben hiç dememişim gibi. Sonra kızı almış oldu🥲 ondan sonra da çok umursamadım.