Annemkuzum12 benim kızım 1,5 aylıkken bakmaya tanımaya başladı 2 aya yaklaştığında takip etmeye tepki vermeye beni görünce gülmeye başladı bugün 2 ay 9 günlük oldu aşıda hemşiresi o kadar sevdi tatlı dilli konuştu hiç bi tepki vermedi dediğine göre erken gelişiyomuş tepkileri falan