Kızlar bugün 1 aylık kontrolüne gittim baya bir morelim bozuldu mama veren anneler beni yanlış anlamasın ilk çocuğum tamamen mamayla büyüdüğü için zorluğunu çok iyi biliyorum bu bebeğimi emzirmek çok istedim
Bebeğim 3.280 kg doğdu bu ayki kontrolümde 3900 çıktı kilosu ebe sütümün yetmediğini söyledi mama takviyesi vermemi söyledi çok üzüldüm doyduğunu düşünüyordum çünkü bir çocuk doktoruna gidip ona göre başlamayı düşünüyorum mamaya da başına gelen varmı