3 ay 18 günlük bebişim sadece mama içiyor etrafımda kiler ve sağlik ocağı ebesi su vermelisin diyor ne yapmalıyım ben suyu mamadan da alıyor diye düşünüyorum ama kararsızım ayrıca adana da yaşıyoruz havalar çok sıcak ama evde ful klima açık bebeğim o sıcağı hissetmiyor. Sizce ne yapmalıyım