miracannesii Merhaba 2 aylik bebegim emiyor ve emzirme sonrasi sagdigim sütle destekleyerek besleniyor ama dün bezinde turuncu lekeler vardı doktor susuz kalmış dedi ve daha sık emzir dedi yaptığım halde lekeler geçmediği gibi hic cis yapmıyor ne yapmam lazim
Ecekus_mom miracannesii bol bol emzir annesi. Havalar sıcak ya terlediği için çişi çok olmuyor. İstersen mama ile de destekleyebilirsin onun da içinde su var ne de olsa
moryazma miracannesii Havalar sıcak terliyor olabilir mi belki fazla giydiriyorsunuzdur bunları da bi gözden geçirin emzirme sonrası biraz mama ile de destekleyebilirsiniz.