kubraumayy o aylarda benim bebeğim de dönme delisiydi dönüp dönüp kendini uyandırırdı dönmesin diye yanına yastık koyardık ona da kızıp uyumazdı😅 şimdi de yürüme ayağa kalkma konuşma sevdasına uyanıyor😅 yeni bir hece çıkarmaya başladığında çok mutlu oluyor gece bile uyanıp onu tekrarlıyor velhasıl yeni bir şey öğrendiklerinde gece de yapmak istiyorlar