hunilimomy Gebeliği öğrendikten sonra sizin veya eşinizin bebislere aldığı ilk hediye, eşya neydi ? Sarı bi tane tulum ve civciv almıştım 😃 niye tulum denk geldi ama bilmiyorum
organikirmik hunilimomy emzik almıştım öyle uğur olsun diye. Detaylı ultrasona girene kadar tek eşyası oydu 😅
gizematadeniz sumeyyesinanaras hamile bile degildim aldığımda. Pahalancak diye aliverdik. 5000 e aldigimiz araba biz cocuhu yapip dogurasiya 15000 tl oldu 😂😂
hunilimomy organikirmik her ihtimali düşününce mantikli aslinda tek seferde toplu alışverişte yapılır
Meri-Mel hunilimomy İki tane kollu zıbın(0-3 ay) , 1.5 yaş pijama takımı 😬 Kollu zibinli bandanali alt üst takım 3-6 ay Üçlü çorap Gördüğüm gözüme güzel gelen bu parçaları almıştım 🤣🤣🤣 akıllıca bir alışveriş değildi
hunilimomy Meri-Mel pijama takımına kadar iyiydi aslında 😅 pijama takımı da yatırım ilk heyecan sonucta
hunilimomy bisenakillisinzaten hastane çıkışını son 1 ay kala alan ben daha doğrusu babasina sectirebildik kararsızlıkla zorla 😂
mamylatte hunilimomy biz bebeğe karar verdiğimizde eşim anne bebek çantası almıştı hediye o zaman hamile değildim 😂😂 Hamileyken ne aldığımı hatırlamıyorum
sumeyyesinanaras hunilimomy 😂😂😂😂 sesli güldüm kız😂😂 indirimdeydi bacım o yüzden 14 binlik 10 na düşmüş bende almıştım 2.de yeminle beşik ama kurulum yaptırmadım 8 ay kilerde bekledi doğuma yakın eşim kurdu onuda indirimden aldım😂😂 en son zıbındı battaniye ıvır zıvır şeyleri aldım. büyük oynadım ilk😂😂
suheyla92 hunilimomy neden bilmem ama aventin kucuk biberonunu almistim sonra düşük yaptim o biberona bakip bakıp agladim sonra dip koselere sakladim 1 sene sonra ogluma hamileyken 3 ay bittikten sonra tekrar cikardim ve cok sukur ki o kullandi ❤️
xfttmnurr hunilimomy bir türlü hastane çıkışı begenenedifim için yetistiremeyen ben 5. Ayda oğlumun cinsiyetini öğrendik çok baktım benim begendifimi eşim eşimin beğendiğini ben beğenmedim diye diye 4 ay boyunca bir türlü isimli bulamadık en son karar verdigimde satıcı 10 güne gelir dedi doğuma 4 gün vardı alamadım 🤣